Нов международен контактен център в София бе отворен днес. Инвестицията е на компанията Сиксти кей АД (60К), а вложението е на стойност 1,5 млн. евро.
Изпълнителен директор на дружеството е Джонатан Гладуиш, който доскоро ръководеше кол центъра на БТК.
По информация на компанията в центъра ще се предоставят услуги на 17 езика, като трите ключови обслужвани компании ще са производителят на антивирусен софтуер AVG Technologies, британският интернет доставчик Be Unlimited и компанията за предлагане на хотели по интернет Hotelopia.
Предвижда се предоставянето на услуги на 17 езика, а по думите на Гладуиш: „Като се има предвид, че аутсорсинг индустрията е ясно обвързана с работната сила, ние сме се постарали да осигурим на служителите си възможно най-добрите условия на работа“.
В краткосрочните планове на компанията са залегнали близо двукратно увеличение на броя на служителите до края на първото тримесечие на 2009 г. Техният брой в момента е 225 души. До две-три години се предвижда те да се увеличат до хиляда.
Плановете за разрастване включват и развитие на бизнеса извън страната.