fallback

Playboy се отказва да прави DVD-та, ще наблегне на интернет съдържанието си

Издателят реагира на увеличената конкуренция за вниманието на потребителите и миграцията на рекламодателите към други платформи

10:30 | 16.10.08 г.

Издателят на едноименното мъжко списание Playboy Enterprises Inc, ще спре да прави DVD-та с цел да спестява по около 12 млн. долара на година и ще се фокусира върху разпространението на онлайн съдържанието си, съобщават от компанията, цитирани от Ройтерс.

Закриването на DVD операциите ще коства 80 работни места и 2 млн. долара такси за преструктуриране, сочи подадено регулаторно съобщение на компанията в щатската Комисия за ценни книжа и борсови операции. Заради тези и други разходи компанията очаква да приключи третото тримесечие с нетна загуба.

Бизнесът с DVD-та е част от категорията „други“ в отчетите на дружеството заедно с радиостанцията Playboy и продуцентската компания Alta Loma.

През август Playboy отчете загуба за второто тримесечие от 2,1 млн. долара, или 6 цента на акция, спрямо нетна печалба от 1,9 млн. долара, или 6 цента на акция, година по-рано. Приходите паднаха с 14% до 73,4 млн. долара.

Председателят и изпълнителен директор на компанията Кристи Хефнър (дъщеря на създателя на списанието Хю Хефнър) уточнява, че целта е компанията отново да излезе на печалба през 2009 г.

По думите й компанията реагира, за да отговори на предизвикателството на увеличената конкуренция за вниманието на потребителите, миграцията на рекламодателите към други платформи и по-високите разходи за хартия и печат.

Playboy ще доставя повече дигитално съдържание, докато излиза на етапи от DVD бизнеса си през следващите няколко месеца, за да се концентрира върху продажбите на съдържанието си онлайн, уточнява в съобщението Хефнър. Създадени са 25 нови работни места.

Playboy ще свие разходите за пътуване и развлечения и ще потърси по-екологични начини да пести енергия и средства.

„За разлика от други компании, които започнаха с печатни издания, ние имаме успешна телевизия, онлайн и мобилен бизнес, които са с потенциал за ръст в САЩ и в света“, заявява Хефнър в съобщението. Тя очаква ръстът на лицензионния бизнес на компанията да продължи. Добре се развива бизнесът с клуба на Playboy в Лас Вегас, компанията строи по-голям от него проект в Макау.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:18 | 05.09.22 г.
fallback