fallback

Yahoo! влиза на българския рекламен пазар в партньорство с Инвестор.БГ

Очаква се влизането на Yahoo! в България да допринесе за еволюирането на целия рекламен пазар у нас

12:43 | 15.10.08 г.
Автор - снимка
Създател

Марвин Лиао. Снимка: Investor.bg

Инвестор.БГ АД влиза в партньорство с американската компания Yahoo!, стана ясно на съвместна пресконференция на двете интернет групи.

Партньорството ще позволи на Yahoo! да стъпи на онлайн рекламния пазар у нас. Сътрудничеството ще предостави много нови възможности за развитие и на Инвестор.БГ, както и допълнително разширяване на присъствието на дружеството в българския интернет.

Инвестор.БГ ще бъде партньор по процеса на продажбите на рекламно пространство в Yahoo!, като рекламните послания ще бъдат показвани на потребителите на сайта от България.

„Вярваме, че българският онлайн рекламен пазар има огромен потенциал, особено що се отнася до таргетираната реклама, каквато може да бъде осъществявана с мейл-продукти“, каза Марвин Лиао, директор Развитие на международните продажби в Yahoo!.

В страни като Великобритания делът на интернет рекламата от общия рекламен пазар е около 15% и продължава да расте. В България той е около 3% за миналата година, което ни дава увереност за големите перспективи тук, допълни Лиао. Той уточни, че сегментът на мейл-услугите според него пък дава едни от най-добрите възможности за реклама, насочвайки посланията конкретно към желания таргет. Така, за разлика от телевизията например, рекламодателят знае точно до каква публика е достигнала съответната реклама, както и до какъв брой потребители.

На въпрос ще окаже ли глобалната финансова криза влияние върху рекламния пазар от Инвестор.БГ и Yahoo! отговориха, че е възможно намаление на рекламните разходи в традиционните медии предвид затруднените икономически условия. В същото време обаче очакваното забавяне на потреблението ще засили нуждата от реклама, и то – от възможно най-ефективната, а именно тази в интернет. „От тази ситуация ще се възползват играчите, които взимат правилните мерки и насочат усилията си за увеличаване на пазарните си дялове, като тук е и ролята на съвместната работа с Инвестор.БГ“, каза Лиао.

„Сред основните ползи за нашата компания от това партньорство ще е и възможността да се възползваме от опита и добрите практики в Yahoo!, където се спазва доста стриктна политика по отношение на качеството на показваната реклама и етичните норми в бизнеса. С влизането си в България по този начин всъщност Yahoo! ще допринесе за еволюирането на целия рекламен пазар у нас, а за Инвестор.БГ в частност това означава много голяма експертиза за целия ни отдел Продажби“, допълни Любомир Леков, изпълнителен директор на интернет групата.

Основана през 1994 г. със седалище в Сънивейл, САЩ Yahoo! е един от световните лидери в интернет сектора, предлагащ услуги, предпочитани от 70% от интернет потребителите. Утвърден партньор е на водещите рекламодатели и рекламни агенции в световен мащаб. Към момента Yahoo! достига до 580 млн. потребители месечно на 38 пазара по света. Сред най-популярните продукти на компанията са сайтът за хостинг на изображения Flickr, втората по големина търсачка в Мрежата – Yahoo!, и комуникационните платформи Yahoo!Mail и Yahoo!Messenger.

С партньорството си с Yahoo! Инвестор.БГ АД на практика прибавя и силна поща с голямо присъствие в България към съществуващото си портфолио от продукти, което досега включва: медийните сайтове Investor.bg, Dnes.bg, Tialoto.bg, Automedia.bg, Puls.bg, Blog.bg, Teenproblem.net, Gol.bg, Nasamnatam.com, Rss.bg; порталите за онлайн услуги Start.bg, Netkelner.bg, Snimka.bg, Aha.bg, Mp3.bg, сайтът за търсене и предлагане на работа Rabota.bg и социалната мрежа Zip.bg.  

Интервю с Марвин Лиао за Tialoto.bg - един по-различен поглед върху всекидневните задачи на директора Развитие на международните продажби в Yahoo!

Свързани компании:

Инвестор.БГ АД(IBG)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:53 | 11.09.22 г.
fallback