fallback

Amazon е продала над 300 млн. продукта по време на Prime Day

Това е най-голямото подобно събитие на компанията до този момент

11:03 | 15.07.22 г.

Потребителите на Amazon са купили над 300 млн. продукта по време на тазгодишните разпродажби по време на Prime Day. Броят е по-голям от този от 250 млн., записан през 2021 г., което прави събитието най-големият Prime Day в историята на Amazon, обяви компанията, цитирана от CNBC.

Гигантът, който не разкрива общите приходи от двудневните продажби, твърди, че членовете на абонаментната услуга Prime по света са купували по над 100 хил. продукта в минута. Най-продаваните категории в САЩ са потребителска електроника, стоки за дома и устройства с бранда Amazon.

Събитието, което се проведе във вторник и сряда, се случва в момент, в който инфлацията ограничава бюджетите на потребителите. Тази година изглежда купувачите посягат към стоките от първа необходимост вместо към удоволствията. Продукти като снаксовете Frito-Lay са сред най-купуваните според Numerator, който следи разходите по време на Prime Day.

Близо 58% от поръчките са за стоки под 20 долара, показват данните на Numerator, базирани на проучване за купеното по време на Prime Day от 21 306 домакинства.

И все пак перспективите за по-високи цени изглежда не попарват ентусиазма около Prime Day и други събития за намаления, водени от конкурентни търговци на дребно като Best Buy и Target. Общите онлайн продажби на дребно в САЩ по време на Prime Day са надминали 11,9 млрд. долара. Това е с 8,5% повече от общите онлайн трансакции на миналогодишното събитие според данни на Adobe Analytics.

За събитието Amazon използва и услугата си за стрийминг на живо Amazon Live. Стриймовете по време на Prime Day са имали над 100 млн. гледания, обяви компанията, но не направи сравнение с миналата година. Хиляди потребители са водили стриймове на живо по време на тазгодишното събитие, казва Amazon.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:01 | 14.09.22 г.
fallback