fallback

Adobe: В няколко категории в онлайн търговията има спад на цените

Лидерът на компанията очаква дигиталното пазаруване да запази силните си позиции

11:16 | 10.06.22 г.

Няколко категории в електронната търговия бележат спад на цените, което подкрепя очакванията, че дигиталното пазаруване сред потребителите ще се задържи силно, обяви главният изпълнителен директор на Adobe Шантану Нарайен, цитиран от CNBC.

„Когато погледнете общите разходи, в допълнение на макроикономическата среда, където може да има малко по-силна загриженост, всъщност се наблюдава известно намаление на цените на елементи като електроника или при игрите“, посочва Нарайен в интервю.

Инфлацията на хранителните продукти все още е висока, допълва той.

Главният изпълнителен директор направи коментарите ден преди излизането на индекса на потребителските цени на САЩ за май, който измерва данни предимно от физически търговски обекти. В четвъртък Wall Street с нетърпение очакваше данните, които са мярка за равнището на инфлацията, а акциите записаха спад за деня.

Нарайен също така отбелязва, че потребителските разходи са се увеличили с 1 млрд. долара от април до май, сочи най-новият индекс на цифровата икономика на Adobe.

„Нищо няма да се промени, що се отнася до хората, които казват: „Искам да се ангажирам дигитално, може би искам да купувам дигитално, да взема от физически магазин – знаете, многоканално“, коментира той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:42 | 13.09.22 г.
fallback