fallback

Мъск започна с предложенията за промени в Twitter

Той предлага намаляване на абонаментната такса за Twitter Blue, забрана на рекламите и възможност за плащане с доуджкойн

12:58 | 10.04.22 г. 2

Снимка: Bloomberg LP

Илон Мъск, най-големият акционер в Twitter, предложи в събота редица промени в премиум абонаментната услуга Twitter Blue на гиганта в социалните медии, включително намаляване на цената ѝ, забрана на рекламите и вариант за плащане в криптовалутата доуджкойн, предава Ройтерс.

Мъск, който обяви дял от 9,2% в Twitter само преди няколко дни, получи предложение за място в борда на директорите, ход, който силно притесни някои служители на социалната мрежа относно бъдещето на възможностите ѝ да модерира съдържание.

Twitter Blue, която беше създадена през юни 2021 г., е първата абонаментна услуга на Twitter и предлага „ексклузивен достъп до премиум функционалности“ като достъп до статии без реклами и възможността да оттеглят туит преди да е станал видим за останалите на месечна абонаментна база. Тя е налична в САЩ, Канада, Австралия и Нова Зеландия.

В публикация в Twitter ръководителят на компанията за електромобили Tesla предложи потребителите, които влизат в Twitter Blue да плащат значително по-малко от настоящите 2,99 долара на месец и да получават отметка за автентичност, както и вариант да плащат в местна валута.

„И без реклами“, предлага Мъск. „Силата на корпорациите да диктуват политики нараства значително, ако Twitter зависи от рекламни приходи, за да оцелее“, допълва той.

Мъск предлага също вариант за плащане с доуджкойн и поиска мнението на потребителите на Twitter по въпроса. Компанията е отказала коментар за предложенията на милиардера.

Twitter вече позволява на хората да плащат на любимите си автори на съдържание, като използват биткойн. Миналата година компанията съобщи, че планира да подкрепи незаменяемите токени (NFTs), които са дигитални активи като снимки или видеа, съществуващи в блокчейн.

Мъск започна също допитване в акаунта си в Twitter, който има над 81 млн. последователи, с въпроса дали централата на компанията в Сан Франциско трябва да бъде превърната в приют за бездомни, тъй като „никой не идва да работи там“.

За един час допитването е привлякло над 300 хил. гласа, като 90% са отговори с да.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:40 | 14.09.22 г.
fallback