Американският технологичен гигант Apple планира да похарчи повече от 500 млн. долара за маркетинга на стрийминг услугата си Apple TV+ тази година, пише The Information, позовавайки се на свой източник, запознат с въпроса.
Компанията възнамерява значително да увеличи пускането на нови сериали и филми до поне един седмично през 2022 г. Това е повече от двойно спрямо темпото от настоящата година, допълва изданието, като цитира друг източник, запознат със случващото се.
Apple не е отговорила на запитванията на Ройтерс за коментар.
Решението на компанията да заложи на повече съдържание и реклама е обявено в момент, в който тя се бори с все по-голяма конкуренция от вече утвърдени играчи, като Netflix, Disney+ на Walt Disney и Prime Video на Amazon.com.
Въпреки че Apple TV+ все още изостава спрямо тези конкуренти, броят на абонатите ѝ не е за пренебрегване, още повече като се има предвид, че пандемията значително попречи на снимките на филми и сериали през миналата година. По-рано анализатори прогнозираха, че видео стрийминг услугата има около 40 млн. абонати към края на миналата година. С
Според един от източниците на The Information близо половината от абонатите на услугата плащат за нея, а останалите все още ползват безплатния тестов период.