Китайската компания JD.com надмина очакванията на анализаторите за тримесечната ѝ коригирана печалба, след като партньорството ѝ с глобални марки като собственика на Louis Vuitton – LVMH, ѝ помогна да привлече повече купувачи в платформата си за онлайн търговия, предава Ройтерс.
Резултатът беше постигнат в момент, в който китайските регулатори оказват натиск върху технологичната индустрия, а това засегна редица сектори, като онлайн търговията, гейминга, споделените пътувания и криптовалутите.
Нетните приходи на JD.com са нараснали с около 26% до 253,8 млрд. юана (39,14 млрд. долара) през второто тримесечие, завършило на 30 юни. Анализатори очакваха приходите да достигнат 249,27 млрд. юана, сочат данни на Refinitiv.
Годишният брой акаунти на активни потребители на JD.com се е увеличил с 27,4% до 531,9 млн.
Стратегията на JD със задържане на инвентар и фактът, че има пълен контрол над мрежата си от доставки, също ѝ помогнаха да се бори с по-големия си конкурент Alibaba Group, който прехвърля лигистичните операции на други фирми.
Приходите на продуктовия сегмент на JD.com, който включва онлайн търговията, са нараснали с над 23% до 219,69 млрд. юана.
Като се изключат някои елементи, компанията е генерирала печалба от 2,90 юана за американска депозитарна разписка. Анализаторите очакваха по 2,35 юана.
Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.