fallback

Facebook засилва гейминг стрийминга си с партньорство с Ubisoft

Социалната мрежа залага на привличането на потребителите с интересни заглавия

18:33 | 02.07.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Facebook обедини усилия с френския разработчик на видео игри Ubisoft Entertainment за подсилване на облачната гейминг платформа на интернет гиганта с популярни заглавия като „Assassin’s Creed”, съобщи компанията на Марк Зукърбърг, цитирана от Ройтерс.

Facebook Gaming в момента има 25 игри, в това число „Roller Coaster Tycoon Touch” на Atari и „Lego Legacy Heroes Unboxed” и „Dragon Mania Legends” на Gameloft.

Facebook твърди, че благодарение на партньорството с Ubisoft нейните потребители ще имат достъп до заглавия като „Hungry Shark Evolution”, „Hungry Dragon” и блокбъстър франчайза „Assassin’s Creed”.

Базираната в Сан Франциско компания заяви още, че нейните игри в облачната стрийминг услуга вече са достъпни за над 98% от населението на Съединените щати. Междувременно е започнало предлагането и в Канада и Мексико, а до началото на следващата година услугата ще достигне Западна и Централна Европа.

През октомври Facebook пусна безплатна облачна гейминг функция в своята социална мрежа, позволявайки на потребителите да стриймват и играят игри, без да е необходимо да ги свалят.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:26 | 13.09.22 г.
fallback