Музикалната стрийминг услуга Spotify обяви, че е придобила Betty Labs – компанията зад фокусираното в спорта аудио приложение Locker Room, а с тази сделка се опитва да ускори насочването си към аудио съдържание, предавано на живо, предава Ройтерс.
Новите базирани на глас платформи, включително социалната мрежа Clubhouse, се радват на бърз растеж в последните месеци по време на пандемията на Covid-19. Locker Room се появи през октомври 2020 г. и стана популярно приложение сред спортните фенове.
Музикалната стрийминг платформа заяви, че в следващите месеци ще „развие и разшири“ Locker Room, така че да предлага спортни, музикални и културни програми, както и дискусии на живо с професионални атлети, музиканти и други личности.
„Създатели на съдържание и фенове искаха формати с предавания на живо в Spotify и ние се вълнуваме, че скоро ще пуснем такива за стотиците милиони слушатели и милионите създатели в нашата платформа“, коментира Густав Сьодерстрьом, главен директор Проучвания и развитие в Spotify.
Шведският гигант не разкрива каква е стойността на придобиването. Betty Labs първоначално беше подкрепена от Lightspeed Venture Partners, а по-късно от GV, звеното за рисков капитал на Alphabet, както и от Precursor Ventures. Миналия октомври Betty Labs набра 9,3 млн. долара сийд инвестиция, водена от GV.
„Развълнувани сме да обединим сили със Spotify и да продължаваме да градим бъдещето на аудио услугите – ще инвестираме повече в нашия продукт, ще отворим преживяването към аудиторията на Spotify, ще диверсифицираме нашите предложения на съдържание и ще продължим да разширяваме общността, която сме изградили“, заяви основателят и главен изпълнителен директор на Betty Labs Хауърд Акумая.
Същевременно Spotify продължава насочването си към подкастите и похарчи стотици милиони долари, за да разшири каталога си.