Изненадващо голям интерес от възрастни, които нямат деца у дома, е помогнал за увеличаването на абонаментите на стрийминг услугата Disney+ на Walt Disney над първоначалните очаквания, обяви главният изпълнителен директор на компанията Боб Чапек, цитиран от Ройтерс.
Disney+ дебютира през ноември 2019 г., а растежът ѝ надмина очакванията на Wall Street и тези на Walt Disney. Въпреки че Disney е известна със семейните развлечения, Disney+ включва филми и сериали от Marvel, студиото Star Wars на Lucasfilm и други.
Към 2 януари Disney+ имаше 94,9 млн. клиенти в глобален мащаб. Половината от тях живеят в домакинства без деца, твърди Чапек, а този дял е по-голям от очаквания.
„Това, което не осъзнавахме, е привлекателността, която ще имат услуги като Disney+ за хората без семейства“, коментира Чапек в онлайн видео за Morgan Stanley Technology Media and Telecommunications Conference.
„В действителност над 50% от глобалния ни пазар не включва деца“, допълва той. „Когато 50% от хората в Disney+ нямат деца, реално имате възможност да мислите доста по-широко за природата на вашето съдържание“, допълва Чапек.
Услугата предизвика еуфория около сегашното шоу на Marvel „WandaVision” и сериала „The Mandalorian”.
Чапек, който стана главен изпълнителен директор на Disney преди година, промени фокуса на бизнеса с медии и развлечения, превръщайки стрийминга в приоритет.
През декември Disney повиши първоначалната си прогноза и заяви, че до 2024 г. очаква да прилече 350 млн. абонати в глобален мащаб във всичките си стрийминг услуги, които включват и Hulu и ESPN+.