fallback

Всички магазини на Apple в САЩ вече работят

След година на ограничения, компанията най-сетне успя да отвори последните си затворени търговски обекти

20:00 | 01.03.21 г.

Всички 270 магазина на Apple в Съединените щати са отворени от днес, потвърди пред CNBC говорител на компанията.

Това е първият път, в който американските магазини на фирмата работят, откакто Apple започна да затваря търговски обекти в отговор на пандемията на Covid-19 миналата пролет. В началото на тази седмица компанията отвори и последните си затворени обекти в Тексас.

Съединените щати започват да излизат от блокадите, след като броят на новозаразените започва да намалява, а ваксините вече се доставят.

Не всички магазини на Apple в САЩ обаче са изцяло отворени за посетители, които искат да влязат и да разглеждат продукти. Компанията препоръчва първо да се разгледа уебсайтът ѝ, където е посочено дали конкретният магазин не работи само с предварителна уговорка, и дали услугите не са ограничени по друг начин.

Миналата година, на 13 март, Apple обяви, че затваря всичките си магазини извън Китай, докато коронавирусната пандемия се разрастваше все повече в света. По това време затварянията бяха планирани само до 27 март, но скоро след това стана ясно, че блокадите ще се проточат с месеци.

След това първо обявяване Apple отваря и затваря търговските си обекти по света спрямо ситуацията с Covid-19, като често решаваше временно да затвори магазини още преди властите да наложат официални рестрикции.

В отговор на пандемията Apple експериментира с нови услуги в магазините, включително такива, които са само по предварителна уговорка, или опция за „експресно вземане“ на продукти, която ограничава присъствието на хора в магазините. Същевременно Apple започна да изисква маски в магазините и въведе други изисквания, които гарантираха, че в обектите има по-малко хора.

По света все още още има магазини на Apple, които са все още затворени. 12 от тях са във Франция, а два – в Бразилия. Други два в Мексико ще отворят врати утре.

Apple нямаше проблеми с продажбите на своите продукти, въпреки че търговските ѝ обекти бяха затворени, тъй като разчита силно на онлайн магазина си, който работи. Наскоро главният изпълнителен директор на компанията Тим Кук заяви, че празничното тримесечие е можело да бъде още по-успешно за фирмата, ако и физическите магазини са работили.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:42 | 09.09.22 г.
fallback