Twitter придоби приложението за подкасти Breaker, разкриха двете компании днес чрез публикации в блоговете си и в туитове, пише TechCrunch.
Благодарение на сделката екипът на Breaker ще се присъедини към този на Twitter, за да помогне за „подобряване на публичните разговори“ в услугата, както и за да работи по новия, базиран на звука мрежови проект Twitter Spaces.
Самото приложение Breaker ще спре работа на 15 януари 2021 г.
То обяви придобиването си в своя блог, където обяснява защо вярва, че екипът ще си пасне добре с Twitter.
„Тук в Breaker ние наистина се вълнуваме от аудио комуникацията и сме вдъхновени от начините, по които Twitter помага за публичните разговори на хора по целия свят“, написа главният изпълнителен директор на Breaker Ерик Бърлин. „Впечатлени сме от предприемаческия дух на Twitter и сме ентусиазирани за новите преживявания, които екипът създава“, посочва още той.
Breaker беше основана през 2016 г. и ръководена от главния изпълнителен директор Бърлин и от главния технически директор Лиа Кълвър.
Приложението беше пуснато в момент, в който подкастите все още не бяха преживявания, около които се изграждаха общности. Breaker помогна за промяна в начина, по който възприемаме подкастите, като предложи приложение, в което потребителите могат да харесват и коментират епизоди, да откриват нови подкасти, като следват приятели, да споделят любимите си предавания в социалните мрежи и други.
Според туит на Кълвър тя ще се присъедини към Twitter, където ще се фокусира върху Twitter Spaces, базиран на звука продукт, който ще се конкурира с Clubhouse. Spaces позволява на потребителите на Twitter да си говорят в реално време, използвайки глас, а не текст, както досега.
Новият продукт навлезе в бета тестване през декември. В момента Twitter се опитва да се справи не само с технически проблеми и бъгове, но и с по-сериозни предизвикателства, които са свързани с използването на гласови услуги на живо, в това число и модерацията.