„Рекламата отдавна се транфосмира в дигитална и общуването от разстояния чрез технологиите се доказа, че е далеч по-ефективно, достигайки много по-висок процент целеви групи“, коментира той.
Кошков посочи, че пандемията ускори навлизането на технологиите в нашия живот.
„Дали ги искаме, или не, те ни помогнаха в редица сфери в тези трудни времена. Затова производителите ще продължават да инвестират технологии, оптимизиращи техните производства и подобряващи работната среда", посочи регионалният мениджър на "Шнайдер Електрик".
По думите на Радослав Кошков далеч повече са позитивите в комуникацията с нулев или минимален допир между компаниите и клиентите спрямо физическото общуване.
"Сегашните платформи и видът на общуване ще се запазят, но характерът на контактите ще се видоизмени, като най-големият бенефициент от тази трансформация ще бъде крайният потребител", очаква експертът.
Във връзка с реализацията на проектите за "умна" фабрика и иновационния хъб (Innovation Hub) в Пловдив той сподели, че технологиите, използвани във фабриката, са довели до висока степен на оптимизации на производствения процес и спестяване от енергоносители.
"Не е въведена технология в тази фабрика, чиято първоначална инвестиция в рамките на 2 години да не се е изплатила. А по отношение на иновационния хъб той представлява изложбена зала, чрез която се показват всички технологии с приложение не само в индустрията и предприятията - те представят цялата гама от услуги, решения и софтуери на Шнайдер във всички сегметни", даде пример Кошков.
Как Ковид пандемията влияе върху тъърсенето и предлагането?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "В развитие" може да видите тук.