В света на рекламата все повече се търсят истинските истории. Това заяви Ния Коцева, съосновател и управител на Influencer.bg, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в предаването „Бизнес старт“.
Това, с което компанията Influencer.bg се занимава, е да свързва брандове и инфлуенсъри.
„Изграждаме кампании и представляваме някои инфлуенсъри ексклузивно като агент“, посочи Ния Коцева, експерт в маркетинга.
По думите й всяка индустрия може да се възползва от помощта на инфлуенсърите.
Коцева обясни, че за определяне на размера на аудиторията не се гледа борят на последователите, а т.нар. показател engagement rate, който символизира колко от последователите на един инфлуенсър наистина се ангажират с думите и действията му.
„Т.е. не гледаме само размера на аудиторията, окачествяваме я“, информира тя каква вътрешна статистика се използват.
Коцева разкри, че цените на кампанията се формират на база на аудиторията, какво представяне на продукта се изгражда и специфичните изисквания на бранда.
„Чрез инфлуенсърите брандът може да говори пряко с клиентите си и така самите потребители са много по-отворени за продукта“, посочи управителят на Influencer.bg.
По думите на Коцева по време на пандемията „има промяна на интересите и на инфлуенсърите към менталното и физическото здраве, към изграждане на хобита – всичко, което се случи и в социален аспект“.
Как се създава агенция за инфлуенсър маркетинг в България и кои сектори се възползват от възможностите на иновативния подход? Колко са последователите на блогърите? Какъв бюджет е необходим за една меркетингова кампания? Кои брандове стават успешни?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на „Бизнес старт“може да видите тук.