-
Какви са ползите за бизнеса от маркетинга чрез инфлуенсъри?
Гледаме не само размера на аудиторията, окачествяваме я, посочи Ния Коцева, управител на Influencer.bg
-
Ресторантите заемат два пъти по-малък дял в софийските молове спрямо Европа
Секторът „Храни и напитки“ ще заема площ от 20% до 2025 г. в модерните търговски центрове, прогнозира доклад на Colliers International
5 -
08.02.2019
Експерт: Трябва да се търси положителният елемент при сравняване на брандове
Саморегулацията е по-добрият инструмент за правдива и етична реклама, посочи д-р Кристиян Постаджиян
-
Графика на деня: Най-ценните брандове в света
Спрямо миналата година в топ 10 на класацията за най-ценни брандове няма особени промени
-
Графика на деня: Най-разпознаваемите брандове в социалните медии
Възходът на социалните мрежи през последното десетилетие даде на компаниите и брандовете нови начини за интеракция с клиентите
-
Графика на деня: Най-бързо разрастващите се брандове в света през 2017 г.
Вероятно не е изненадващо, че стойността на технологичните брандове се е изстреляла рязко нагоре
-
Графика на деня: Най-ценните брандове за 2017 г.
Брандът Apple вече струва по-малко отколкото преди и отпада на второ място
-
Класически банер или реклама в социалните мрежи?
Технологичната компания RTB House анализира кампании на над 40 пазара в последния месец, за да даде точния отговор
-
Графика на деня: Най-уважаваните брандове в света
Според ново проучване от гледна точка на тенденциите през 2017 г. се наблюдава възход на наследствените луксозни марки
Таг брандове
Пазари