Американската технологична компания Cisco придобива базираната в Лондон компания за облачен комуникационен софтуер IMImobile за 595 пенса за акция в брой, предава Ройтерс.
Общата стойност на сделката е 730 млн. долара, включително дълга.
IMImobile предлага софтуер и услуги на компании, чрез които те да се свързват с клиенти чрез интерактивни канали, включително социални мрежи, чат и гласови услуги.
След завършване на придобиването Cisco ще може да предлага на работещите с крайни клиенти компании решение за управление от край до край на интеракциите с клиенти, както и по-добро потребителско преживяване.
В момент, в който все повече хора работят от вкъщи, редица компании се насочват все повече към предлагането на контактни центрове като услуга. Webex Contact Center на Cisco, обединен със софтуера на IMImobile и с нейните услуги, ще предложи решение, което ще бъде едновремено интелигентно и ще предлага по-лесна съвместна работа чрез използването на множество канали.
Пакетът от услуги на IMImobile, наречен Customer Interaction Management (CIM) автоматизира, управлява и следи интеракциите с разнородни бек-енд системи. Това спестява време и намалява разходите на компаниите, а същевременно позволява връзка с клиентите на устройства по техен избор.