fallback

Lime се похвали с първата си тримесечна печалба

Компанията пуска ново поколение електрическа тротинетка - за начало само в Париж

16:31 | 20.11.20 г.

Компанията за отдаване под наем на електрически тротинетки Lime, която оперира и в България, обяви, че е генерирала печалба за последното тримесечие и е „преминала важната линия“ на рентабилността за първи път в своята история.

В съобщение до медиите Lime разкри още, че тази седмица ще пусне четвъртото си поколение скутери, което за начало ще е налично само в Париж.

Добрите финансови резултати са постигнати през лятото, когато на много от пазарите бяха вдигнати блокадите или поне облекчени отчасти ограниченията, наложени с цел намаляване на броя на заразените с Covid-19. Първите две тримесечия на годината не бяха леки за компаниите от сектора, след като хората бяха принудени да прекарват повече време у дома, при това в по-студените месеци. Но растежът на бизнеса през лятото е бил достатъчно добър, че Lime да се похвали, че е напът да генерира печалба за цялата 2021 г.

„Това е голяма стъпка напред не само за Lime, но и за градовете и за водачите, на които служим по света, защото доказва, че управлението на споделени, електрически възможности за мобилност, които са алтернативни на колите, може да бъде устойчива услуга в дългосрочен план. Това е валидацията, че електрическите велосипеди, електрическите скутери и други леки електрически превозни средства не са просто нещо мимолетно, а са фундаментална промяна далеч от използването на лични коли“, гласи съобщението на компанията.

Lime твърди, че постигането на целта за печалбата означава, че тя ще може да залага на по-чисти и по-сигурни градове за хората. Компанията дава заявка, че ще продължи да инвестира в следващи поколения превозни средства, които да помагат на хората да се придвижват на кратки разстояния в града.

Тази седмица Lime пусна електрическите тротинетки Gen4 в Париж, а идеята е те да се появят и в останалите точки на Европа, където оперира компанията, в началото на 2021 г.

Lime очаква Gen4 да надмине значително над двугодишния живот на Gen3 и да се конкурира успешно с останалите предложения на пазара по сигурност и устойчивост.

Дръжките са извити навътре към водача, което до голяма степен напомня на начина, по който са разположени при велосипедите, а целта на тази промяна е потребителите да получат повече удобство. Gen4 разполага с двойна ръчна спирачна система, така че забавянето на скоростта и спирането да са по-лесни и незабавни, когато това е необходимо. Устройството разполага с две степенки, за да е по-стабилно и да се избегне преобръщането му при паркиране, което може да помогне за намаляване на безпорядъка по тротоарите.

Но може би най-важната промяна тук е в батерията, която вече ще може да се сменя.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:56 | 13.09.22 г.
fallback