Компанията за облачни услуги, съхранение и обработка на големи масиви от данни AtScale обяви, че е удвоила своя екип в България. Така той е станал най-многобройният за организацията в глобален мащаб, съобщава тя.
От началото на март, когато в страната беше обявено и извънредното положение във връзка скоронавируса, AtScale е увеличила броя на служителите си два пъти. Планът на мениджмънта е екипът в България да нарасне с още 50 на сто.
На въпрос на Investor.bg от компанията уточниха, че в момента имат над 60 служители, а планът е до края на 2020 г. или в началото на 2021 г. броят им да достигне 90.
Освен в София, AtScale, която е създадена през 2012 г., има и офиси в Сан Матео и Бостън.
От компанията твърдят, че бързо са успели да се справят с предизвикателствата, причинени от коронакризата.
По думите му OLAP моделът на компанията за анализ на данните за Covid-19 е бил особено полезен на доставчиците на здравни услуги и на всички, които са се борили заедно срещу заразата.
„Ние предоставихме софтуера безвъзмездно с цел да дадем мощно оръжие на учените и специалистите по целия свят в тяхната борба със заразата, като им помогнем да вземат по-добри решения въз основа на наличните данни за вируса“, допълва Михайлов.
Софийският екип на AtScale вече е доказал приноса си за бизнеса на компанията, като е разработил продукт без аналог в света, представляващ актуализация на водещата платформа на американската софтуерна компания. Изцяло в България е направено изграждането, архитектурата, автоматичното и ръчното тестване на AtScale 2020.1.
Екипът, който е базиран у нас, е в основата и на най-новия ъпдейт на инструмента Data Insights Marketplace.