fallback

Quibi привлече 1,7 млн. потребители за седмица

Новата мобилна стрийминг платформа успява да небере сили във време на пандемия

11:50 | 14.04.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Около 1,7 млн. души са свалили новото приложение за видео стрийминг Quibi в рамките на първата му седмица на пазара, обяви главният изпълнителен директор на компанията пред CNBC.

Quibi, която предлага филми, риалити предавания и новини в епизоди с продължителност до 10 минути, беше пусната на 6 април в САЩ и Канада с 90-дневен безплатен период за тестване.

Първоначалните сваляния са надминали очакванията на компанията, твърди Уитман. Услугата, която е изцяло мобилна, беше рекламирана като нещо, което потребителите да гледат в градския транспорт или докато чакат на опашка.

Директорите на Quibi решиха да не отлагат премиерата на платформата, въпреки че хората бяха принудени да се приберат по домовете си, за да се забави разпространението на коронавируса.

По думите на Уитман от компанията не мислят, че сегашната ситуация е засегнала бизнеса.

Освен това твърди, че 80% от хората, които са започнали да гледат някое шоу, са изгледали целия първи епизод. Quibi включва съдържание с редица таланти, включително Леброн Джеймс, Лиам Хемсуърт, Chance the Rapper и Рийс Уидърспун.

Компанията е основана от Джефри Катценберг и е подкрепена с 1,8 млрд. долара от холивудски студиа и други инвеститори.

След безплатния период, тя ще струва по 5 долара месечно с реклами и по 8 долара на месец без тях.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:42 | 10.09.22 г.
fallback