Компанията за мобилен маркетинг Leanplum е набрала допълнително финансиране в размер на 27 млн. долара като продължение на финансовия растеж на компанията от инвестиционен рунд D, обяви компанията в съобщение до медиите.
Благодарение на това общият размер на инвестициите, привлечени от Leanplum, достига 125 млн. долара. Финализирането на привлечения капитал е ръководено от Norwest Venture Partners и Shasta Ventures с участието на Kleiner Perkins, Canaan и Launchub.
Със средствата ще бъде ускорено продуктовото развитие на компанията, а също така тя ще има шанса да увеличи пазарния си дял в глобален мащаб.
Същевременно Leanplum обяви големи промени в своя управленски екип, които са част от стратегията за експоненциален растеж и трансформация на глобалния маркетинг.
Начело на компанията като главен изпълнителен директор застава Джордж Гарик, който е ветеран в управлението на иновативни технологични компании в Силициевата долина. Гарик има богат опит в областта на потребителското поведение, ефективността на рекламата и медиите, корпоративните данни и анализа. Той е прекарал последните 20 години като главен изпълнителен директор на множество компании в Силициевата долина, включително IRI, A.C. Nielsen, Flycast Communications, Wine.com и Tapjoy. Като президент и изпълнителен директор в Leanplum, Гарик поема управлението на всички екипи и процеси в компанията
Шери Хюстън поема ролята главен финансов директор, а Момчил Кюркчиев, който е съосновател на Leanplum, поема цялостното продуктово управление и вече е в ролята на главен директор разработка на продукти.
Предприемачът, инвеститор и бизнес ангел Ръс Фадин пък вече е част от борда на директорите.
Leanplum е основана в Сан Франциско през 2012 г. и вече разполага с офиси в Северна Америка, Европа и Азия. Компанията трансформира мобилната ангажираност на потребителите от цял свят и ускорява продуктови иновации в областта на машинното обучение, персонализацията и други.