Grubhub обяви, че не е процес на продажбата си. С това тя отрече твърденията, че компанията за онлайн поръчки на храна обмисля стратегически възможности, включващи потенциална продажба или придобиване.
Изявлението изпрати цената на акциите на Grubhub с 6,7% надолу по време на следборсовата търговия, пише CNBC.
“Почувствахме, че е важно да изясним, че нe тече процес по продажба на компанията и в момента няма подобни планове за това”, посочва говорител на Grubhub в изявление.
New York Post писа по-рано, че директори на Walmart и поне три други компании от сектора за продажба на хранителни стоки обмислят придобиването на Grubhub.
Wall Street Journal пък писа, че базираната в Чикаго компания се е свързала с финансови съветници, които да ѝ помогнат за този процес.
“Винаги сме се консултирали със съветници за широк спектър от въпроси, включително за потенциални възможности за придобиване - това не се е променило”, допълва говорителят на Grubhub.
Конкуренцията в индустрията за доставки на храни се засили с UberEats, която се разрасна, превръщайки се в сериозен играч.