Може ли Spotify да ви дава по-добри препоръки за подкасти от приятелите ви?
Компанията за музикален стрийминг обяви днес, че вече ще предлага на потребителите персонализирани плейлисти с подкасти, пише Quartz.
“Your Daily Podcasts” ще разглежда историята на нещата, които сте слушали, както и ще следи потребителското поведение, за да предлага новата си услуга.
"Плейлистът се уповава на това, което ви е вече познато“, посочва Емили Рауич, директор продуктов дизайн в Spotify.
"Можем да ви предложим подкасти от там, където сте ги оставили, или друг епизод на подкаст, който вече слушате. След това се насочваме към частта за откриване на ново съдържание, където ви препоръчваме подкасти и предавания, които смятаме, че ще ви харесат“, обобщава тя.
Spotify твърди, че „Your Daily Podcasts” може да включва предавания по сходни теми, такива с вече познат ви водещ и т.н.
Функцията залага на каталога от над 500 хил. подкаста в Spotify и вече е достъпна за потребителите на безплатната и премиум услугата в САЩ, Великобритания, Германия, Швеция, Мексико, Бразилия, Канада, Австралия и Нова Зеландия.
Spotify вече има 248 млн. месечно активни потребители и 113 млн. плащащи потребители, сочи последният ѝ доклад от октомври. Около 14 на сто от потребителите са започнали да слушат подкасти, като най-голям дял от този стрийминг се пада на потребителите в Съединените щати.