fallback

Apple може да повиши печалбата си от реклама до 11 млрд. долара през 2025 г.

Компанията има шанса да спечели от милионите потребители, които ползват App Store и Safari, твърди анализатор на JP Morgan

21:25 | 15.11.19 г.

Пускането на Apple TV+ заедно с усилията на Apple в сферата на дигиталните услуги може да помогне на компанията да увеличи печалбата си от реклама повече от пет пъти до 11 млрд. долара годишно в рамките на следващите 6 години, твърди анализаторът на JP Morgan Самик Чатържи, цитиран от Ройтерс.

Той повиши целевата цена за акциите на производителя на iPhone, посочвайки, че компанията може да спечели от милионите потребители, които ползват App Store и браузъра Safari ежедневно, за да генерира огромния ръст, който през последните години видяхме при Facebook и Google.

По думите на Чатърджи компанията има потенциала да повишава приходите си с една трета всяка година, от очакваните 2 млрд. долара за тази до 11 млрд. долара през 2025 г. Apple в момента не дава подробна информация за приходите си от реклама.

През двете трудни години за продажбите на iPhone базирана в Калифорния компания подчерта колко важен е за нея ръстът на сегмента за услуги, който вече включва Apple Care и Apple Music и генерира 12,51 млрд. долара приходи през последното тримесечие.

Освен на дългоочакваното пускане на новия iPhone тази година, компанията заложи и на телевизионна стрийминг услуга, която се появи през септември. Всичко това има за цел да диверсифицира източниците на приходи и да помогне на Apple да стане по-малко зависима от преживяващия стагнация пазар на смартфони.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:48 | 14.09.22 г.
fallback