Главният директор по съдържанието в Netflix Тед Сарандос заяви, че “нищо не се е променило” с пускането на новата стрийминг услуга на Walt Disney, с което изрази оптимизъм, че компанията му е подготвена за нарастващата конкуренция благодарение на инвестициите си в оригинални програми, пише Wall Street Journal.
“Не се разсейваме от конкуренцията”, коментира Сарандос на събитие в Ню Йорк.
Тази седмица Disney+ беше пусната на цена от 6,99 долара месечно и включва съдържание от брандове като “Междузвездни войни” и Marvel, както и богат каталог от анимационни филми и друго оригинално съдържание.
По-рано този месец Apple пусна собствената си услуга, а през следващата година AT&T и Comcast ще се присъединят към пазара на видео стрийминг.
По думите на Сарандос повечето от големите холивудски играчи, които се явяват конкуренти, едва ли ще искат да продължат да предлагат програмите си в Netflix. Затова той смята, че компанията ще трябва да разчита основно на собственото си съдържание, ето защо тя вече инвестира агресивно в свои продукции.
“В някакъв момент установиха, че всеки ще иска да влезе в този пазар”, коментира Сарандос “Бях изненадан, че на Disney и на други хора им отне толкова време да поемат по този път”.
Disney заяви, че Disney+ има 10 млн. регистрации в първия ден на услугата си. Компанията не разкрива колко от тези хора са получили безплатен достъп благодарение на партньорството с телекома Verizon Communications, а Wall Street ще иска да научи колко потребители ще останат в Disney+, когато безплатният период изтече.