fallback

Revolut настъпва на американския пазар с ново партньорство

Mastercard ще помага на финтех стартъпа да изпълни плановете си за експанзия извън Европа

13:10 | 22.10.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Финтех стартъпът Revolut ще започне да лансира своите карти в САЩ до края на тази година. Това става ясно от съобщение на компанията, която разкри, че ходът е част от по-широко партньорство с Mastercard, позволяващо издаването на карти на всеки пазар в света, където се приема Mastercard.

Новините потвърждават, че двете компании ще си партнират за най-малко 50% от всички съществуващи и бъдещи издадени Revolut карти в Европа. Извън континента споразумението ще позволи на Revolut да постигне глобалните си амбиции, сред които е и предлагането на услугите ѝ в Съединените щати.

До края на 2019 г. двете организации ще пуснат първите Revolut решения на американския пазар, допълва съобщението.

Експанзията на Revolut ще ѝ даде възможност да стъпи на пазари в Латинска Америка, в Азиатско-тихоокеанския регион, включително в Австралия, Сингапур, Нова Зеландия, Бразилия и Мексико.

Същевременно партньорството ще позволи на Revolut да внедри част от най-новите технологии на Mastercard в своите продуктови предложения, като за начало това ще е платформата Send.

Revolut е създадена през 2015 г. и има над 7 млн. клиенти в Европа, на които предлага възможност за следене на разходите, инструменти за бюджетиране и обмен на криптовалути. Досега компанията е набрала близо 340 млн. долара капитал от компании за рисков капитал, сред които Rabbit Capital, Index Ventures, DST Global и Balderton Capital.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:27 | 13.09.22 г.
fallback