Adobe е спечелила по 2,05 долара на акция, като се изключат някои елементи, при очаквани от анализаторите 1,97 долара на акция, сочат данни на Refinitiv. Приходите са достигнали 2,83 млрд. долара. Анализаторите прогнозираха 2,82 млрд. долара.
Прогнозата за следващото тримесечие обаче разочарова. Adobe твърди, че за четвъртото фискално тримесечие очаква печалба от 2,25 долара на акция, като се изключат някои елементи, при 2,97 млрд. долара приходи.Adobe смята, че приходите от Digital Media сегмента ще нараснат с 20% спрямо година по-рано – темп, който ще бъде по-бавен от този през последните три тримесечия.
Анализаторите, анкетирани от Refinitiv, очакват 2,30 долара на акция печалба без някои елементи при 3,03 млрд. долара приходи.Приходите от Digital Media бизнеса, който включва Creative Cloud и Document Cloud, са достигнали 1,96 млрд. долара, или с 22% повече спрямо година по-рано, а анализатори, анкетирани от FactSet, очакваха 1,93 млрд. долара приходи от този сегмент.
Звеното Digital Experience, където влизат инструментите за маркетинг и търговия Adobe Experience Cloud, генерира 821 млн. долара приходи, при консенсусна прогноза за 822,5 млн. долара.Част от поръчките на подразделението Digital Experience са били забавени през третото тримесечие, обясни главният изпълнителен директор на Adobe Шантану Нарайен. Това се е случило в средния пазарен сегмент, а Adobe в момента засилва инвестициите си във вътрешни продажби и засилване на търсенето, коментира главният финансов директор Джон Мърфи.
От началото на годината цената на акциите на Adobe се е повишила с около 25%.