Базираната в Съединените щати услуга за наемане на електрически скутери Lime очевидно показва апетит към българския пазар.
След като преди три дни компанията публикува обява за мениджър на операциите ѝ в България, сега фирмата започна голяма рекламна кампания в социалните мрежи с цел популяризиране на услугата.
От обява, публикувана в профила на компанията в LinkedIn, става ясно, че тя продължава търсенето на човек за тази позиция у нас. Подобна обява беше качена в професионалната социална мрежа преди осем месеца. Според новата обява той ще трябва да работи с генералния мениджър за създаването на „регулярни прогнози и поставянето на цели за пазара и създаването на среда за експерименти“.
Междувременно във Facebook и Instagram се появи вълна от реклами за набирането на т.нар. Lime Juicers – потребители, които се включват в специална програма за събиране и зареждане на електрическите скутери срещу заплащане.