Социалната мрежа Facebook добави функция, която да превърне платформата ѝ Instagram в място, на което потребителите да могат да пазаруват, а Deutsche Bank вярва, че това може да насърчи монетизацията на приложението, пише CNBC.
Според банката това може да “добави допълнителни 10 млрд. долара приходи през 2021 г., а Deutsche Bank смята че опцията “Checkout with Instagram” е ключова стъпка към “отключването на тази възможност”, твърди анализаторът Лойд Уамсли в бележка до инвеститорите.
Платформата за снимки пусна новата си функция за търговия на дребно миналата седмица. Това значи, че потребителите на услугат могат да разглеждат, избират и пазаруват от 23 водещи марки в САЩ, като всичко това се случва директно в приложението.
Уамсли твърди, че “Facebook инвестира значително в тази възможност” и компанията му очаква много брандове и търговци бързо да потърсят възможност да добавят продуктите си в платформата.
Според експерта Deutsche Bank вярва, че има потенциал за набиране на инерция в тази посока и дори за “отделно приложение за пазаруване”.
Deutsche Bank препоръчва покупката на акции на Facebook.