Най-популярната платена стрийминг услуга в света Spotify разкри, че е привлякла над 1 млн. уникални потребители в Индия към своите безплатни и премиум услуги, откакто стартира в страната преди по-малко от седмица, предава Ройтерс.
Spotify стъпи официално в Индия във вторник. Това е един ценови ориентиран пазар, пълен с добре финансирани играчи като JioSaavn на Reliance Industries и Apple Music на Apple.
Шведската компания предлага безплатна версия, която включва реклами, както и премиум услуга без реклами, която е на цена 119 индийски рупии, или 1,68 долара месечно.
Индия, която е с население от над 1,3 млрд. души и има над 400 млн. потребители на смартфони, е потенциално голям пазар за шведската компания.
Според медии услугата Gaana, финансирана от Tencent, води на индийския стрийминг пазар с над 80 млн. потребители месечно. Spotify има 207 млн. месечно активни потребители в глобален мащаб и 96 млн. абонати.
В Индия стрийминг услугата се конкурира и с други играчи, включително Prime Music на Amazon, Google Play Music на Alphabet и Hungama на Xiaomi.