Amazon ще започне онлайн продажба на храни и напитки в Мексико, включително закуски, десерти и вина, съобщи днес компанията, цитирана от Ройтерс и БТА. Тази стъпка може да засили конкуренцията й с Wal Mart de Mexico за привличане на купувачи в развиващия се пазар на електронната търговия в страната.
Онлайн пазаруването е част от общите продажби на дребно в Мексико, но нараства бързо, като поставя Amazon и конкурентите й в надпревара за увеличаване на инвестициите в логистика, технологии и предлагане на продукти.
Amazon определя храните и напитките като ключови за растежа, като се стреми да остави рутинните покупки на заден план и да наложи друг вид продажби. На компанията й предстои още работа, за да застане начело в сегмента.
Новите продукти, които се предлагат на мексиканския сайт, стартирал през 2016 г., са кафе, чай, ликьори, вина и бира, както и съставки за готвене, закуски и сладкиши с дълъг срок на годност.
В САЩ Amazon премина към онлайн продажби на храни и напитки, след като придоби Whole Foods Market за 13,7 милиарда долара миналата година. Компанията предлага доставка зa 2 часа и купувачите могат да си изберат продукти от магазините на Whole Foods Market.