fallback

Нов удар за YouTube - Cisco спира всичките си реклами

Компанията има опасения, че те се появяват заедно с чувствително съдържание

12:19 | 11.05.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Производителят на мрежово оборудване Cisco Systems изтегля всичките си онлайн реклами от YouTube заради опасения, че се появяват с чувствително съдържание в платформата. Това обяви главният маркетинг директор на Cisco Карън Уокър в публикация в корпоративния блог, предава Ройтерс.

В публикацията се посочва, че компанията не желае нейните реклами „инцидентно да се окажат на грешното място, като стрийминг на видео с чувствително съдържание“. Cisco ще продължи да използва YouTube като платформа, в която да споделя свое видео съдържание.

Google на Alphabet, която притежава YouTube, твърди, че си партнира с рекламодатели, за да направи промени.

"Партнираме си с рекламодатели, за да правим значителни промени в това как подхождаме към монетизацията в YouTube с по-строги политики, по-добър контрол и по-голяма прозрачност. Ангажирани сме с това да продължим диалога и да направим нещата правилно“, коментира говорител на Google пред Ройтерс.

Действията на Cisco следват репортаж на CNN от април, в който се посочва, че рекламите на над 300 компании, включително Cisco, се пускат в екстремистки канали в YouTube.

Въпросните фирми може без знанието си да са помогнали за финансирането на тези канали чрез рекламите, за които са платили на YouTube според CNN.

Cisco не е отговорила на запитванията за коментар относно това защо е премахнала информацията от блога си.

През миналия месец YouTube заяви, че е изтрила около 5 млн. видеа от своята платформа във връзка с нарушенията на правилата за съдържанието. Това се е случило в рамките на четвъртото тримесечие на миналата година и то преди някой от потребителите да види клиповете.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:19 | 13.09.22 г.
fallback