Претендентите за IAB MIXX Awards бяха високо оценени от международния екип на глобалната IAB организация. Третото поредно издание на конкурса ще се проведе на 23 ноември, като тази година броят на заявките е рекорден – 140. В надпреварата се включиха 40 агенции и рекламодатели с над 70 кампании. Наградите се провеждат по лиценз на световните MIXX Awards на IAB и се приемат като най-категоричния показател за успех в света на дигиталните кампании.
Високото ниво на подадените заявки бе потвърдено и от Александра Соломон, главен директор „Международни отношения“ на глобалната IAB организация.
В специално изявление тя отбеляза „Заявките в българските MIXX Awards дават много ясен знак кои са работещите решения в дигиталния маркетинг днес. Проектите, които виждаме реализирани в България, илюстрират вдъхновение, творчество и ефективност и реално показват как се развиват рекламните технологии и какво може да постигне една-единствена реклама. Тяхното ниво отговаря напълно на нивото, което наградите MIXX Awards поддържат във всички 18 държави по света, където конкурсът се провежда“. Церемонията по награждаване ще се проведе на 23 ноември в Зала Люмиер Лидл в НДК, а всички, които искат да станат част от събитието, все още могат да закупят своя билет. Регистрацията започва в 13:30 часа.