fallback

Amazon се отказва от телевизионната си стрийминг услуга?

Източници твърдят, че опитът на компанията да разбие модела на телевизионната индустрия е неуспешен

12:16 | 16.11.17 г.

Американската технологична компания Amazon.com се е отказала от плановете си да пусне онлайн стрийминг услуга, свързваща популярни американски телевизионни мрежи, защото вярва, че няма да може да изкара достатъчно от подобна услуга, предава Ройтерс, позовавайки се на източници, запознати с въпроса.

Най-големият онлайн търговец на дребно също така не е успял да убеди ключови телевизионни мрежи да отстъпят от стария бизнес модел и да се присъединят към услугата Amazon Channels, допълват източниците.

Промяната в плана се случва месец след напускането на Рой Прайс от поста му на ръководител на Amazon Studios – подразделението за телевизионни продукции на компанията. Той се оттегли след обвиненията в сексуален тормоз, които той оспорва.

Всичко това показва колко е трудно за Amazon да промени вече утвърдените навици в американския развлекателен бизнес по същия начин, по който го направи с търговията на дребно, облачните услуги и други области.

Говорител на Amazon е отказал да коментира въпроса.

Видеото се превърна във важен инструмент за Amazon в рамките на абонаментната услуга Prime, която струва 99 долара годишно. Компанията е на път да инвестира над 4,5 млрд. долара или повече за видео съдържание тази година, твърдят анализатори.

В понеделник Amazon разтърси развлекателната индустрия, като придоби глобалните телевизионни права за „Властелинът на пръстените“. Компанията планира сериал с няколко сезона, с който да привлече повече зрители в Prime.

Същевременно Amazon се опитва да предлага голямо разнообразие от телевизионни канали през Prime. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:57 | 12.09.22 г.
fallback