Следващите години ще бъдат по-слаби за почти всички рекламни канали, освен за мобилния ви телефон според рекламната агенция Zenith, цитирана от Quartz.
Въпреки че интернет рекламата ще надмине традиционната телевизионна реклама и ще се превърне в най-големия рекламен канал през 2017 г., очакванията са, че рекламата на настолни компютри ще се свива през следващите години:
Докато все повече реклами се насочват онлайн, от това се възползват компании като Google и Facebook, тъй като все по-голям дял от рекламните бюджети отива за онлайн видео и социални мрежи. Очаква се видео рекламата да нараства с 21% годишно между 2016 и 2019 г., а тази в социалните мрежи да скочи с 20% през същия период, посочва Zenyth.
Агенцията прогнозира, че на интернет ще се падат около 42,2% от глобалните разходи за реклама до 2019 г.
Междувременно мобилната реклама е единствената платформа, която се очаква да разшири дела си на общия пазар: