Не цената е най-важна при продажбата на застрахователни продукти, застраховката трябва да защитава клиента възможно най-добре. Това каза Кирил Бошов, изпълнителен директор на Евроинс Иншурънс Груп и председател на Управителния съвет на „Еврохолд“, по време на представянето на нов проект на компанията.
Холдингът е създал стартъп в рамките на самата компания, който се занимава с дигитална продажба на застраховки живот. Платформата Oli (www.getoli.com) засега предлага само един продукт – застраховка "Живот" за кредитополучатели.
Новото в него е бързината на сключване на застраховката – полицата е готова за по-малко от 3 минути, казват от компанията.
Щети се изплащат също за минути, а за по-малко от минута човек може да провери цената и покритието на продукта, който си е избрал, посочват още от сайта. Той обаче предлага само продукти на Евроинс Иншурънс Груп.
Според Бошов в България е доста трудно да се въвеждат дигитални продукти в традиционното застраховане. Той допълни, че компанията Евроинс Иншурънс Груп е отделила бюджет от 2 млн. лв. за иновативни идеи на млади хора в областта на застраховането.
„Всеки, който има идея с потенциал за пазарна реализация, може да я предостави на холдинга и, ако ръководството прецени, може да я финансира“, обясни той.
Пред Investor.bg от Oli коментираха, че очакват в рамките на следващата година да обхванат около 4-5% от пазара на застраховки за кредитополучатели, като обмислят и въвеждане на полица за имуществено застраховане.