Дните, в които зрителите виждат телевизионни реклами, нямащи нищо общо с тях, може би са към края си, тъй като рекламата, насочена към отделния човек или конкретна публика набира популярност, пише CNBC.
Очаква се рекламодателите да похарчат 1,26 млрд. долара за този тип таргетирани реклами през 2017 г., като тази сума ще се увеличи до 3,04 млрд. долара през 2019 г. според прогнози на eMarketer.
Така наречените адресирани телевизионни реклами набират бавно инерция през последните няколко години, но се очаква да достигнат едва 4% от телевизионните разходи през 2019 г. Това представлява увеличение с 0,6% спрямо 2015 г.
Те се радват на все по-голяма популярност заради възможността да се установи възвръщаемостта от инвестицията за телевизионна реклама - нещо, което традиционно се измерва трудно.
Въпреки това цената на този тип реклами е по-висока от тази на стандартните телевизионни реклами, което е бариера на входа според 50% от маркетолозите, анкетирани от AT&T и компанията за проучвания Advertiser Perceptions през март 2017 г.
Във Великобритания телевизионните канали Sky и Virgin Media обявиха партньорство за такава реклама, така че Virgin ще може да използва AdSmart технологията на Sky.
Двете твърдят, че рекламодателите ще “могат да таргетират потенциална публика от над 30 млн. гледания, което ги поставя редом до водещите социални мрежи”.
Американските телевизионни мрежи се борят с тежки времена в момента, като шест от най-големите доставчици на платена телевизия в САЩ отчитат загуба през последното тримесечие. Това се случва, докато все повече хора гледат предавания по интернет. Netflix обаче привлече 5,3 млн. абонати през второто тримесечие и успя да надмине очакванията на анализаторите.