Учени от поделението на Google за експерименти Area 120 твърдят, че са създали първата версия на дигитален формат на реклама, който е насочен специално към мобилни приложения с виртуална реалност, предава CNBC.
Подразделението показа прототип на продукта, който все още няма име. Това се случи чрез публикация в блог, където автори са продуктовият мениджър на Google Ааюш Упадяи и мениджърът на проекта Нийл Рао.
Клипът с демонстрацията показва куб, който се рее в приложението с виртуална реалност. Той може да бъде кликван, така че да се активира дигитална реклама.
Google и конкурента ѝ Facebook се надпреварват в разработката на подобни реклами, като очакват разработчиците да създадат множество приложения, ползващи тази технология.
„Нашата работа се фокусира върху няколко ключови принципа – рекламните формати с виртуална реалност могат да помогнат на разработчиците да ги имплементират лесно...“, посочват създателите.