fallback

Activision Blizzard отваря звено за потребителски продукти

Компанията търси нови източници на приходи от своите франчайзи

18:24 | 01.02.17 г.

Разработчикът на игри Activision Blizzard обяви, че създава подразделение за потребителски продукти, за да се възползва от популярността на франчайзите, свързани с нейните видео игри, включително „Call of Duty”, “Overwatch” и „World of Warcraft”, предава Ройтерс.

Тим Килпин, директор на Matter и Walt Disney, ще оглави новото звено като главен изпълнителен директор и президент, обяви компанията.

Activision търси нови източници на приходите, заради което се насочи към създаването на собствено филмово студио и подразделение за електронни спортове.

Компанията твърди, че Килпин ще се грижи за развитието на потребителските продукти, базирани на франчайзите по игрите.

Activision вече генерира средства от продукти като играчки и други стоки, като си партнира с търговски вериги като Wal-Mart Stores, Target и GameStop.

Килпин последно е бил президент и главен търговски директор на Mattel, където е ръководил глобалните продажби и маркетинговите операции на производителя на играчки.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:53 | 12.09.22 г.
fallback