BMW иска да увеличи продажбите на електромобили с две трети през следващата година до 100 хил. превозни средства, предлагайки повече зареждащи се с батерии модели, писа Sueddeutsche Zeitung, позовавайки се на главния изпълнителен директор Харалд Крюгер.
Базираната в Мюнхен BMW очаква да увеличи продажбите на своите електрически и хибридни коли до 60 хил. бройки през тази година, коментира Крюгер в интервю, предава Ройтерс.
Продажбите на зареждащи се с батерии модели на BMW са достигнали 100 хил. от 2013 г. досега, допълва той.
По думите му електромобилите стават все по-популярни, но търсенето им все още не е достигнало своя връх, пише още вестникът.
За да помогне за подобряването на продажбите, BMW също така ще увеличи капацитета на батерията на своя градски автомобил i3 с 50% тази година. I3 е единственото изцяло зареждащо се посредством батерия превозно средство на BMW. То продаде само 25 хил. бройки миналата година.
Компанията, която изостана след Mercedes-Benz по продажби на луксозни коли, иска да увеличи броя на електромобилите и хибридните модели, които предлага, така че до 2025 г. те да достигнат между 15 и 25% от продажбите ѝ, допълва вестникът.