fallback

Софика Груп се преименува на TeleTech

Софика Груп е завършила прехода си от компания за аутсорсинг на бизнес процеси към такава, фокусирана върху управление на потребителското преживяване

13:12 | 01.09.16 г.

Доставчикът на решения за обслужване на клиенти, клиентско ангажиране и растеж TeleTech Holdings обяви, че българската компания Софика Груп сменя името си на TeleTech.

Софика Груп е завършила прехода си от компания за аутсорсинг на бизнес процеси към такава, фокусирана върху управление на потребителското преживяване, посочват от TeleTech Holdings. 

Съвместната работа на двете компании играе роля за инвестициите и по-голямото присъствие на световната компания в региона и предлага достъп до българския пазар на ключови клиенти на TeleTech, посочват фирмите.

“През последните години Софика внедрява най-новите и успешни стратегии, средства и технологии за потребителско преживяване. Благодарение на цялостната платформа на TeleTech, ние имаме възможност да увеличим качеството, което предлагаме на своите настоящи и бъдещи клиенти“, коментира Томас Монахан, вицепрезидент, отговарящ за операциите на TeleTech.

По думите му новото име ще помогне за затвърждаване на партньорството с TeleTech. Той подчерта, че България е призната за една от най-добрите аутсорсинг дестинации, както в Европа, така и в света.

Специалистите на Софика осигуряват услуги на 26 езика, твърди още Монахан.

От компанията разкриха, че през миналата година Софика Груп е привлякла много нови клиенти, по-голямата част от които са от САЩ.

С офиси в София, Пловдив и в Скопие в Македония TeleTech в момента търси да наеме повече специалисти с немски, френски, португалски, испански, италиански и английски език. Позициите са подходящи за професионалисти в сферата на обслужването на клиенти, продажбите, администрацията, back-office услуги и изготвянето на отчети. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:37 | 12.09.22 г.
fallback