fallback

Продажбите на Xiaomi в Китай се свиха с 38% през тримесечието

Huawei заема челна позиция на вътрешния си пазар

13:34 | 16.08.16 г. 1

Китайският производител на смартфони Xiaomi отбелязва 38% спад на продажбите си в Китай през второто тримесечие, докато Huawei Technologies зае първото място в най-големия пазар в света, пише Bloomberg.

Xiaomi е продала в страната 10,5 млн. смартфона през периода, което е по-малко от 17,1 млн. бройки, които продаде през същото тримесечие година по-рано, сочат данни на компанията за проучвания International Data Corp. Това прави фирмата четвъртия най-голям играч на пазара след Huawei, OPPO и Vivo.

Китайският пазар стана особено конкурентен, тъй като местните производители на смартфони подобриха качеството, дизайна и рекламата, оказвайки натиск върху световните лидери Apple и Samsung Electronics.

Продажбите на Apple в Китай се свиват с 32% през второто тримесечие, а производителят на iPhone вече е на пета позиция на пазара по данни на IDC.

Според компанията за проучвания Huawei и OPPO са набрали сили, като са се фокусирали върху един или два ключови елемента. Huawei заложи на камера на Leica, докато OPPO – на технология за бързо зареждане.

Глобалните продажби на Apple се очаква да спаднат през 2016 г., тъй като компанията продължава да среща проблеми на своите най-големи чуждестранни пазари, обяви Canalys в отделен доклад. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:31 | 10.09.22 г.
fallback