fallback

Приходите на Activision Blizzard скочиха повече от два пъти за тримесечието

Компанията се радва на добро представяне на игрите си със супергерои

15:11 | 05.08.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Activision Blizzard заяви, че нейният ключов финансов показател приходите ѝ се e увеличил повече от два пъти през последното тримесечие, след като игрите ѝ със супергерои са се представили много добре в период, в който останалите големи конкуренти са записали спадове, пише Wall Street Journal.

Activision Blizzard заяви, че приходите, като се имат предвид някои фактори, като отложените плащания за онлайн услуги, са нараснали до 1,61 млрд. долара през тримесечието, което приключи на 30 юни, от 759 млн. долара през същия период година по-рано. Wall Street очакваше 1,46 млрд. долара според Thomson Reuters. Компанията посочва, че този растеж се дължи на успеха на играта “Overwatch”, която излезе през май. Коригираната печалба е скочила до 54 цента на акция от 13 цента на акция година по-рано. Анализаторите очакваха коригирана печалба на акция от 42 цента.

Освен това Activision Blizzard, която е известна със своите игри „World of Warcraft”, “Skylanders” и „Diablo”, повиши прогнозата си за фискалната година. Сега тя очаква приходи от 6,4 млрд. долара и печалба от 1,83 долара на акция.

Компанията, която нямаше голяма премиера на игра през миналата година, се възползва от насочването на индустрията към дигиталните сваляния и отдръпването от игрите на дискове. Новопридобитата от компанията King Digital Entertainment също е допринесла за по-високите приходи през тримесечието, макар че месечно активните потребители на разработчика на Candy Crush Saga са спаднали с 13% до 409 млн. души спрямо първото фискално тримесечие. Това се дължи на сезонни фактори и на периода на пускане на играта, посочват от фирмата.

Акциите на Activision Blizzard, които повишиха стойността си с 60% през последната година, нараснаха с 1,4% по време на следборсовата търговия до 41,40 долара.

Фирмата се фокусира върху изграждането на новото си подразделение за т.нар. електронни спортове. Тя твърди, че гледанията на състезания в нейната популярна игра Call of Duty са нараснали значително през първата половина на годината.

Activision Blizzard заяви, че нетната ѝ печалба е спаднала до 127 млн. долара от 212 млн. долара година по-рано. Приходите са нараснали до 1,57 млрд. долара от 1,04 млрд. долара - показател, който включва продажби, отложени от предишни периоди и не включва отложените приходи.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:28 | 13.09.22 г.
fallback