Приходите на производителя на камери GoPro за тримесечието се свиха с 47,4%, но надминаха очакванията на анализаторите, които бяха силно занижени заради по-слабото търсене на камерите на компанията, предава Ройтерс.
Цената на акциите на фирмата скочи с 2,4% по време на следборсовата търговия в сряда.
Приходите на GoPro спаднаха до 220,8 млн. долара през второто тримесечие, което завърши на 30 юни, от 419,9 млн. долара година по-рано. Средната прогноза на аналзиаторите беше за приходи в размер на 194,3 млн. долара според Thomson Reuter I/B/E/S.
Това е с около 20% по-ниска сума от оценката от 5 май, когато GoPro отчете резултатите за първото си тримесечие и отложи пускането на пазара на своя дрон Karma до коледните празници.
Компанията, чиито камери се ползват от хора, които карат сърф, ски и се занимават с екстремни спортове, твърди, че броят на устройствата, които е продала през второто тримесечие, е нараснал с 8 на сто до 759 хил. спрямо първото тримесечие.
Средната цена на продуктите се е увеличила 11% спрямо миналото тримесечие и с 14% на годишна база.
Въпреки тези резултати GoPro запази прогнозата си за годишни приходи в диапазона 1,35-1,5 млрд. долара. Анализаторите очакват сумата да достигне 1,34 млрд. долара.
GoPro отчете загуба в размер на 91,77 млн. долара, или 66 цента на акция, за второто тримесечие, в сравнение с печалбата от 35,03 млн. долара, или 24 цента на акция, година по-рано.
Като се изключат някои елементи, GoPro е загубила по 52 цента на акация през последното тримесечие, което е по-малко от очакваните от анализаторите 58 цента на акция.
Още подобни новини вижте в коментара на Bloomberg TV Bulgaria.