fallback

Смартфоните стават предпочитано устройство за онлайн пазаруване в САЩ

Те надминаха компютрите по този показател през първото тримесечие на тази година

17:15 | 25.07.16 г.

За търговците на дребно в САЩ най-важните екрани в момента са малките. На смартфоните се падат 45,1% от онлайн трафика за пазаруване в страната през първото тримесечие на годината, като изпреварват компютрите (45%), сочи проучване на доставчика на софтуер за електронна търговия Demandware.

Фирмата, която беше придобита от Salesforce.com този месец, прогнозира, че делът ще продължава да расте, като до края на следващата телефоните ще формират около 60% от трафика, пише Bloomberg.

Въпреки че увеличаването на пазаруването през смартфони дава на търговците възможност да достигат до клиентите по всяко време и на всяко място, самите търговци трудно успяват да извлекат максимума от своите мобилни платформи. Сред препятствията се нареждат сложните процедури за плащане, които карат потребителите да не довършват поръчките си.

Продажбите извън физическите магазини станаха все по-важни за всички видове търговци. Електронната търговия е донесла 92,8 млрд. долара приходи през първото тримесечие на 2016 г., или 7,8% от общите продажби на дребно според Американското статистическо бюро.

Популярността на мобилното пазаруване става все по-голяма, а тази тенденция завари много търговци на дребно неподготвени. Продажбите през мобилни телефони са се увеличили повече от два пъти между 2013 и 2015 г. според ComScore. Demandware прогнозира, че до края на следващата година пазаруващите ще правят много повече поръчки през телефоните си, отколкото през всяко друго устройство.

Технологии като Apple Pay, Android Pay и PayPal предлагат на търговците решения на техните проблеми.

По-големите търговци вземат развитието на мобилното пазаруване в собствени ръце, създавайки свои програми. Приложенията на компании като Target, Wal-Mart Stores и Kohl’s се радват на голямо увеличение na трафика през юни 2015 г. спрямо година по-рано, посочва ComScore.

Търговците могат да очакват онлайн пазаруването да се превърне „само в мобилно“ пространство, твърди Рик Кени, автор на проучването на Demandware. EМarketer очаква, че до 2019 г. 71% от американските потребители ще имат смартфон, в сравнение със сегашните 59%, а Demandware сочи, че до четвъртото тримесечие на 2018 г. телефоните ще надминат компютрите като предпочитано устройство за онлайн поръчки с около 13%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:09 | 03.09.22 г.
fallback