Microsoft реорганизира подразделението си, което отговаря за Office. Компанията е обединила звена и ресурси, които изпълняват едни и същи задачи, обяви Джули Ларсън-Грийн, директорът на технологичния гигант, който отговаря за тези продукти и услуги, цитиран от Bloomberg.
Компанията е комбинирала PowerPoint, Word и Sway (приложение за интерактивни презентации) – всички инструменти за създаване на съдържание. Приложенията, насочени към данните и анализа, като Excel и Access, също са били обединени в друго звено, посочи тя по време на Bloomberg Technology Conference в Сан Франциско.
"Искаме хората да се фокусират върху задачите, които се опитват да изпълнят, а не върху инструментите“, допълни експертът. Идеята е компанията да има възможност „да мисли повече за бъдещето на тези технологични области и този тип създаване на съдържание, отколкото да се фокусира върху отделни приложения“.
Microsoft направи и още една стъпка в изпълнението на целта си да насочи своите продукти за бизнес дейности в интернет. В понеделник компанията обяви, че придобива професионалната социална мрежа LinkedIn за 26,2 млрд. долара. Сделката ще помогне на Microsoft да скочи в света на социалните мрежи и уеб базираната бизнес комуникация в момент, в който пренасочва своите продукти към облака.
"Това е наистина вълнуваща възможност да вземем тяхната професионална социална мрежа от хора и да я комбинираме с нашия голям професионален облак“, коментира още Ларсън-Грийн.