Купувачите, разхождащи се из магазините на Cadillac, в близко бъдеще ще открият нещо интересно: в шоурумовете няма да има нищо, пише Wall Street Journal.
Луксозното подразделение на General Motors има около три пъти повече магазини в САЩ от германските производители на луксозни автомобили и Lexus на Toyota Motor, но продава само половината от обема. Сега Cadillac планира да използва нови и модерни технологии в тях.
През този месец президентът на Cadillac Йохан де Нийсен ще даде старт на опитите за сключване на сделки с част от собствениците на магазини, желаещи да създадат шоуруми, в които купувачите могат да научат повече за продуктите, ползвайки очила за виртуална реалност, без да сядат зад волана. Тестването на колите в тези магазини няма да бъде възможно, просто защото в тях няма да има никакви автомобили.
Виртуалните магазини са част от „Project Pinnacle”, който е свързан със стратегията на компанията за магазините ѝ за продажба на дребно. Планът беше представен от президента на Cadillac преди няколко месеца по време на среща с търговци, проведена на затворени врати, разкриват част от присъствалите.
Нийсен, който беше нает от главния изпълнителен директор Мери Бара през 2014 г., за да върне компанията към успех, очевидно залага на иновативни методи.
По думите на говорителя на компанията Cadillac работи по концепцията на магазините и проучва технологиите, които може да използва.