fallback

Компаниите трябва да променят своя бизнес модел на база дигиталния контекст

Бизнесът трябва да се възползва от новите решения, с които по-добре да адресира нуждите на потребителите, твърди Орлин Дочев

22:40 | 31.03.16 г.

Клиентските пътешествия са всички взаимоотношения, които искаме или трябва да имаме с клиентите по множество канали в цялата ни комуникация с тях. Това каза Орлин Дочев, управляващ партньор на Next Consult, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria в директно включване от IAB Forum, София.

По думите му благодарение на технологиите в момента всички сме свързани и имаме суперкомпютри в джобовете си. А чрез новите технологии е възможно персоналното достигане до всеки един клиент и адресирането му според неговите нужди. 

Дигиталните решения следват потребитeля – там, където са хората, там са и дигиталните решения, коментира още Георги Малчев, управляващ партньор в xplora.bg. Тези решения стават все по-демократични чрез използването на социалните мрежи Google, Facebook. "Всичко, което е тази дигитална екосистема, се развива все повече", смята експертът.

Хората харесват дигиталната реклама, защото могат да контролират взаимодействието. Според глобално проучване на Nielsen за доверието в рекламата всяка година хората вярват все повече в сайтовете на компаниите. 51% от потребителите вярват на имейл, който са получили, но ако се записали за него, т.е. ако го видят по начин, който не прекъсва тяхната пътека. Тук е голямата разлика в дигиталната реклама, каза Малчев.

По думите на Орлин Дочев дигиталното не е нещо ново, а нещо различно. Компаниите трябва да преминат тази дигитална трансформация не само в маркетинга, но и във всички дейности в самата компания. Целият бизнес модел трябва да се смени през този дигитален контекст. 

Повече вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:48 | 12.09.22 г.
fallback