fallback

Alibaba иска да съчетае виртуалната реалност и електронната търговия

Компанията смята, че това може да подобри потребителското преживяване

18:02 | 17.03.16 г.

Alibaba Group Holding иска да използва виртуалната реалност, за да подобри преживяването по време на пазаруване на своите 400 млн. потребители. За целта тя създаде лаборатория за проучване на технология, която се очаква да стане толкова разпространена, колкото телевизията, пише Bloomberg.

Китайската компания за електронна търговия търси как технологията за виртуална реалност може да бъде приложена в нейните услуги, в това число в онлайн игрите и видео стрийминга, сочи изявление, изпратено от нея.

За първи път Alibaba разкрива, че се насочва към този развиващ се пазар. Индустрията за хардуер за виртуална и добавена реалност се очаква да достигне 110 млрд. долара до 2025 г., посочва Alibaba, позовавайки се на данни на Goldman Sachs.

GnomeMagic Lab, която е собственост на Alibaba, ще работи заедно с другите подразделения и дъщерни компании на гиганта, включително със сайта за видео стрийминг Youkou Tudou и с Alibaba Pictures Group, обяви компанията.

Alibaba ще създава музика и видео и ще помага за промотирането на хардуера за виртуална реалност в своите платформи за електронна търговия, разкрива още тя. Компанията вече е създала триизмерни изображения на стотици продукти и ще издаде официални стандарти за търговците за създаването на опции за пазаруване във виртуална реалност. 

Подробности вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:08 | 13.09.22 г.
fallback