Snapchat, която създаде популярното едноименно приложение за изпращане на снимки, които изчезват, след като бъдат разгледани, гледа все по-сериозно на своя бизнес модел, пише Bloomberg.
В четвъртък компанията обяви, че компанията, която измерва телевизионни рейтинги Nielsen Holdings, ще извършва стандартни изследвания на аудиторията на рекламите в Snapchat.
Евентуално Nielsen ще използва своите рейтинги за дигитални реклами за измерване на резултатите на рекламните функции на Snapchat, като спонсорираните филтри. Чрез това партньорство Snapchat дава на рекламите си по-голяма тежест.
Приложението бързо се превръща в честа дестинация за рекламодателите, които искат да достигнат до младите хора. Проблемът е, че Snapchat все още не предлага подобно таргетиране като това във Facebook, Instagram и Twitter, нито успява да прави подобни изследвания на аудиторията.
През тази година компанията планира да изгради повече инструменти, които да помагат на рекламодателите да разбират дали техните кампании са били ефективни. Освен това сключи сделка с Viacom, която да ѝ помага да продава реклами.
Миналата година Snapchat набра инвестиции, които са я оценили на 16 млрд. долара, твърдят източници, запознати с въпроса.